Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Deli Noord Thai Take Away. Meer weten? Ontdek meer
Raphael
17 jun 2026 om 18:21
Smaak goed, verpakking goed en echt Thais.
G
15 jun 2026 om 20:01
Curry geen smaak behalve zout/peper, groenten niet vers (lijken wel uit een pot) …….slechtste Thai in tijden
vredy
8 jun 2026 om 10:02
is altijd lekker daar goed verpakt voordeel dat ie vlakbij zit
Romit
6 jun 2026 om 20:48
Meat in the food inadequately cooked.
Romit
6 jun 2026 om 20:46
Quality has fallen steadily in the past couple of years. Very little care in food preparation. Not receptive to constructive feedback.
ennojessurunlobo
6 jun 2026 om 17:16
Het is aardig, meer Chinees dan Thai.
Thom
30 mei 2026 om 18:35
Missed items on my order, quite expensive against the value for money.
Esther
25 mei 2026 om 18:55
altijd goed kwalitatief eten. Alleen de bezorgkosten zijn te hoog.
Marco
24 mei 2026 om 22:45
Altijd prima:-)
Esther
24 mei 2026 om 19:05
Nee weinig smaak en leek niet vers